everyday

hej.

livet är vad det brukar vara, allt & alla är påväg någonstans, allt rör sig.. har inte kommit fram till om det är bra eller dåligt. det borde vara en bra sak att det händer små saker i mitt äventyrliga liv.. dagen har bestått av sovmorgon wokmat på något skönt stället i stan, (första gången man käkar wok osv..?) aja sen mest hängt kollat på fotboll lagat mat, det vanliga helt enkelt, och nu ligger jag i sängen och väntar på att dö lite.. börjar bli för trött för sånt här, ,em dags att ta tag i lviet imorgon börjar jag jobba nollsexnollnoll, kaoz javisst, underbart svar nej! men det är smällar man får ta för laget.. antar att jag inte har något val än att försöka sova lite ooosv... men vi hörs när vi hörs..





ha det ook?

(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0