im not okey..

Tjena Tja grabbarna!
Idag och igår va ja hemma för bussarna inte gick för all mysig snö.. Så idag har ja spelat med judas och lilla hynden är på G till SK!! Den du karlsson.. Men iaf nu sitter ja här, tänkter funderar och tänker för mycket som vanligt.. För i morgon blir jag 19 tyvärr... Och födelsedagar har aldrig varit min grej, har inget svar på den fråga  Vad ska man säga? Lyckan kommer som rinnande vatten och försvinner lika fort som vattnet torkade upp i sanden..
Med dom orden signar ja ut och hoppas på en bra dag i morgon då mina kamrater ska fira mig lite i smyg sådär,

men hare bra va?

aoa
grabbarna som jämt är med fast som är i sälen på äventyr!


gl osv de vanliga ni vet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha wounderbar mysfaktor! ;) Awesome!

2010-04-28 @ 22:56:11
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0